England, dag 3!

Del 1.

Del 2.

Fredag.
Jossan jobbade hela dagen och jag följde med Jossans roomie Sandra på en liten tur.

Fint hus!

Vänstertrafik, oh yeah!

Körde förbi en spexig rosa limmo. Den hade jag gärna åkt med i.

Framme i Bournemouth. Här skulle Sandra ta bort sin obefintliga mustasch med laser.

Sandra skulle ta kort på mig och marknaden. På första bilden blundade jag, så jag försökte verkligen titta den här gången. Men vilket jäkla stirr!

Vi hittade en fin park.

Jag blev helt plötsligt väldigt rödhårig.

En luftballe!

En stor fågelbur med en massa exotiska pippi påväg till stranden.

Ekorre!

Det kändes som att hela den här lilla staden låg vid medelhavet.
Fullt med palmer, världens finaste strand och gassande sol. Supermysigt ställe!



Fikade med kaffe och supergod morotskaka för £3 ihop. Billigt värre!

Hehe, hittade någon sorts kombination av mössa, halsduk, vantar och björndräkt.
Gulligt värre!
Sedan fixade Sandra mustaschen på 10 minuter och så bar det av hem igen.

Roade mig själv i någon timme innan Jossan kom hem, '
sedan blev det hämtmat, partyutstyrsel och utgång!


Hamnade på The Wetherspoon för billiga drinkar.

Drinkkanna för bara £6! Lite bättre än motsvarade på Världens bar i Norrpan för 150 kr!

Gott! Smakade Sex on the beach typ.

Världens skummaste väggmålning på den här puben!

Drog vidare och stötte på det här härliga gänget!
Jossans kille Sam, Dave och Luke.

Inte lätt att få båda glada på bild samtidigt...

Ollie och en glad Mova.

Ollie, Luke och jag.
Alla var helt förvånade att jag drack öl. Det gör tydligen inte brittiska tjejer alls.
"Are you really drinking that pint?!" Jaaaa!
Ross skulle hela tiden komma fram och ta på mitt hår.
"I just have to touch you hair, see what it feels like!" Creepy.

Till Kaos för dans!

Ross och Sam.

Haha, ser ut som att Ross ger Sam en örfil här...

"Ta inte min tjej!" typ. Sam ser väldigt arg ut!
Men vad är det för mystisk arm jag har runt mig? Inte är det Jossans i alla fall.
Daves kanske?

Fy fasen vilken rolig kväll vi hade!
De här killarna gick verkligen in för att dansa och de gjorde det faktiskt bra!
Kom inte hem förrän 2.30 och vi var tvugna att gå upp innan 6.30 för att Jossan skulle hinna till jobbet i tid.
Bra planerat! Var riktigt trött och fortfarande lite småfull när jag vaknade.
Vandra runt flera timmar i London sedan. Hurray!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0