Jobbintervju!


Sa till Emelie innan hon gick iväg till skolan att jag ska fixa ett jobb tills hon kommer hem.
Fick "Eeeh, okej.. lycka till..." som svar.
Men har nu en intervju inbokad imorgon!
En vikariepool. Tänkte att det kan vara bra att finnas med i flera pooler så är det större chans till jobb på mina lediga dagar.

Det står att jag ska ha med utdrag ur belastningsregistret, men jag kan verkligen inte hitta det någonstans! Får beställa ett nytt. Det tar två veckor. Det står även på hemsidan att jag ska ta med två referenser samt kopior på betyg. Känns lite svårt att hinna fixa fram referenser tills imorgon!
Är nog bra om jag hinner kontakta dem så de vet om att de kommer att bli uppringda.
Får väl ta någon på cirkusen och min chef på skolfoto kanske. Det blir nog bra.


Kommentarer

Postat av: Arntcarmen

Perfect site, i like it!

2011-04-19 @ 08:04:43
URL: http://arntcarmen.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0