Men ladda då!


Var ju och lämnade in min mobil på 3Butiken vid Kungsportsplatsen idag.
Teknikerna där kunde visst inte fixa mina problem, så nu har de skickat iväg mobilen på service, vilket kommer ta runt 2 veckor. Kul!
Fick en lånetelefon i alla fall. En värdelös Skypephone. Har fått en sådan förut och det var verkligen den långsammaste mobilen jag någonsin varit med om! Det stod och tänkte i flera minuter bara för att öppna ett sms.

Den telefonen jag fick nu förstår jag inte ens hur man laddar.

Som ni ser finns det två USB-kontakter att koppla in. Har testat med båda, ingenting händer.
Den ena står det "Assistant Power" på, så jag antar att det är den man ska använda.
När man startat telefonen kommer 3s logga upp, så batteriet är rätt isatt, men den dör på direkten.

Jag måste för i helvete ha en fungerande telefon på morgonen om de ringer från Vikariepoolen!

Vill inte gå och lägga mig förrän jag har fått det här att fungera. Piss då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0