Metakognitiva samtal om skogspromenader


Idag var det  kyligt och frost på morgonen. Fint tycket jag!


Haha, en riktigt ful bild på mig underifrån. Vet inte riktigt vad jag tänkte när jag fotade denna.
Ville nog mest poängtera att jag inte fryser ett dugg i min nya jacka! Inte för att man ser så mycket av jackan på bilden...

Framme vid Pedagogen! Tycker att jag har en riktigt snygg skola minsann!

En riktigt bra föreläsning om utvecklingspedagogik hade vi idag.
Föreläsare hade missat tåget och var helt stressad när hon kom lite försent. Datorn krånglade och ville inte visa hennes powerpoint, men hon lyckades styra upp det hela himla bra ändå och höll nog den bästa föreläsningen denna terminen!
En massa svåra begrepp som klarnade och hon gjorde det hela på ett riktigt roligt, avslappnat och lättförståeligt sätt så att alla hängde med. Kul att kunna inspireras av sådana duktiga personer!


Kommentarer

Postat av: Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Funderar på att läsa på Pedagogen när jag är klar med min utbildning. Är det en bra skola, är du nöjd?

Postat av: Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Funderar på att läsa på Pedagogen när jag är klar med min utbildning. Är det en bra skola, är du nöjd?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0