Novemberlöfte


Jajustdet.
Intervjun ja!
Det gick riktigt bra!
Har blivit inskriven i vikariepoolens register och hon som intervjuade mig sa att hon garanterade att de kommer att börja ringa efter mig snart. Det kan ta ett tag att komma in i det hela bara då förskolorna/skolorna gärna vill att samma personer kommer tillbaka till dem. Men det borde ju innebära att när man väl börjat jobba lite så kommer samma förskolor ringa in mig igen.
De ville gärna att man är under utbildning, eftersom det här då är något som man verkligen vill jobba med och så stannar man oftast kvar längre. Det passar mig perfekt!

Hoppas nu bara att jag kan få börja jobba snart och att de ringer mig åtminstone dagen innan så att man kan planera liiite i alla fall.

Sådärja, det var ju inte så svårt att infria novemberlöftet!
Fortsätter ändå att söka lite jobb till framför allt kvällar och helger så att jag kan få in ännu mer kosing...


Kommentarer

Postat av: Jonviktoria

Great site!!!

2011-09-02 @ 07:56:37
URL: http://jonviktoria.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0