Sicket party!


Jaha. Det här var ju kul.

Det verkar som att det bara blir Jag, Emelie, Jonas, Oskar och kanske Caroline på Halloweenfesten.
Vi som bor här och två till liksom.
Bella ringde nyss och sa att hon var alldeles för bakis för att komma, Anela är i Strängnäs, Aida och Peter håller på och flyttar in i ny lägenhet och packar till Kuba-resa, Becka jobbar, Norrköpingsfolket orkade visst inte ta sig hit och de Emelie pratat med kunde inte heller.

Det blev lyckat detta.


Har städat mitt rum, dammsugit hela lägenheten och plockat rent på småjox, torkat rent i badrummet, diskat, köpt halloweendekorationer, utklädnad och ingridienser till bålen.
Nu känner jag inte för någonting längre. Orkar fan inte ens klä ut mig.
Äh. Emelie och Jonas kommer om någon timme. Det kanske blir bra ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0