Slapparsöndag


Nä, nu måste jag ut på en promenad!

Även om det är kolmörkt ute.

Har legat i sängen hela dagen.
Och då menar jag verkligen hela dagen, men undantag då jag gick in i köket och hällde upp fil till frukost och värmde en matlåta till lunch.
Känns nästan som att jag har lite liggsår. Inte så hälsosamt kanske.

Beter mig som om jag vore bakis fasän jag inte är det.
Behövde bara en riktig slapparsöndag tror jag.


Har tittat på Remeber Me efter rekommendationer av Emelie på festen igår.
Den var bra, men lite väl vemodig. Men Robert Pattinson är alltid nice att vila ögonen på.
Förstår inte riktigt var dagen tog vägen annars. Har läst bloggar och kollat in idolklipp.
Pluggade en hel del igår, så jag kände att jag kunde få slippa det idag. Jag är liksom klar med det som behöver göras, om det inte ligger någon uppgift och lurar som jag helt har förträngt vill säga.

Jaja, promenad var det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0