Toppenbäst!


Sorry för dålig uppdatering.
Befinner mig i Norrpan.
Det är hur bra som helst här.

Vill inte att en massa tid ska gå åt att sitta vid datorn, så mer bloggande blir det nog först när jag kommer hem till Göteborg igen. Eller hem förresten. Jag vet inte riktigt vad som är hem längre. Känner mig lika hemma i Norrköping, men det kanske bara är bra. Jag har två hem helt enkelt! Dubbelt bra!

Jag har hunnit med ett besök hos bästaste farmor och farfar,
haft en helskön kväll hemma hos Marcus med Dylan,
skjutsat syrran kl 5 på morgonen, umgåtts med mig fina familj
och nu ska jag alldeles strax ner till stan för att träffa Anna och Jimmy.
En toppenhelg det här!

Farfar är sjuk och orkar inte resa sig från soffan.
Jag hämtade datorn och visade bilder från min lägenhet och resan till England.
Mycket uppskattat!
Tryckte igång webkameran och det tyckte farfar var väldigt roligt.
"Kom Elsie, kom ska du få se!" ropade han. Sött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0