Moa Moviestar


Hahaha!
Jag hittade just en skiva på mitt skrivbord.
En skiva som det stod "Livsmedel" på. Men Annas handstil!
Var tvungen att kolla såklart!
Och vad var det på då? Jo, en massa gamla videoklipp och filmer
som vi gjort under gymnasietiden.
Hur roligt som helst! Har suttit med mina syskon och garvat ihjäl mig i flera minuter.

Vad sägs om filmerna: "Dokumentären: Tarte-Borisbeckerei" och "Livsmedelsbutiken"?
Helt knäpp handling, oslagbara skådespelarprestationer och galen musik.
Förstår inte riktigt att vi går på gymnasiet i filmerna.
Så himla små
, fjantiga och med fula kläder!
Jaja, kul att se att man förändras och utvecklas åt det bättre i alla fall!

Måste säga att vår redigering av filmerna är klockren. Små snuttar från Nilecity och Kalle och Chokladfrabiken, katter som dyker upp och konstiga bilder mitt i allting. Minns att vi la ner riktigt mycket tid på redigeringen. Duktigt värre!

Skulle gärna lägga upp det på youtube och på bloggen, men fattar inte hur man bränner över filmerna från CD-skivan till datorn. Filmerna ligger inte som filer på skivan, utan de är uppdelade i text-, ljud- och bildfiler på något sätt och går bara att se på om man väljer att spela upp skivan automatiskt.
Hur göra?


Kommentarer

Postat av: Anna

Haha åååh! Nu blev jag alldeles nostalgisk! Skulle verkligen vilja se de där småfilmerna igen! Fattar inte varför jag inte har kvar något sånt! Dumt!

2010-11-02 @ 08:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0