Kufa-gänget


Lång skoldag idag, 8-16.
Har varit galet seg och haft världens huvudvärk hela dagen, men jag piggnade till lite i alla fall när vi började med mattegympa och annat mattepyssel.

Jag fick världens flashbacks när jag såg det här!
Vet att vi hade ett sådant här spel i lågstadiet. En massa bilder av klassrummet, klassen och lärarna flög igenom mitt huvud. En väldigt härlig men konstig känsla.

Hanna spexar loss!

Sara med något spel vi aldrig testade på.

Vi frågade ut klassen om deras liv och gjorde stapeldiagram.
Vi var 15 stycken i klassrummet just då. 13 stycken hade partners och glasögon, tex.
Borde skaffa mig en grabb kanske. Kände mig lite utmobbad.

En galen 38-åring, en flummig 26-åring och en crazy 21-åring. Ett bra team!

Lägga pussel...

Vi bygger med kaplastavar. Jäklar vad det blev vingligt där på slutet när flera rader bara balanserade på en kloss. Jag tappade tålamodet och gav upp tillslut. Det välte ju aldrig!

Yeah! En bra klass!
Här var vi bara halvklass dock. 37 st är vi totalt om jag inte minns fel.

Sådärja, äntligen påväg mot sängen för att vila min trötta hjärna.
De har börjat julpynta i staden. Så mysigt så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0