När Sverige är som finast


Gick världens mest underbara promenad i söndags.
Stålande sol och riktigt varmt med bara en tröja och den tunna kappan från London.
Så himla härligt!

Fick idén att ta spårvagnen till någon hållplats där jag inte varit så mycket för att utforska området där.

Det var en massa folk som stod och väntade på spårvagnen.
19 pers! Brukar inte alls vara så mycket människor vid vår hållplats.
12.30 på en söndag. Konstig tid.

Hoppade av vid Vågmästareplatsen och gick motsatt den riktningen där Mersija bor.
(Upptäckte att jag kan alla 18 hållplatser i ordning på femmans linje från Friskväderstorget till Liseberg. Hehe, onödig kunskap).
Fick syn på ett högt berg med utkiksplats och tänkte: Dit vill jag!

Vandrade in i skogen och hittade världens finaste park!















Svindel!




Hann inte ens utforska hela parken, så hit ska jag verkligen komma tillbaka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0