10-10-10


Idag är det ett sådant där magiskt datum, men händer det något speciellt idag?
Nä! Inte för mig i alla fall.

Idag blir det bara plugg, plugg, plugg i form av hemtentaskrivning.
Jag börjar få lite panik för det här nu. Måste lämna in allt om en vecka och jag har inte ens gjort hälften klart.
Jag är inget bra på att plugga. Behöver den där sista tidspressen för att jag ska sätta fart.
Har skrivit rätt mycket, men det blir som vanligt alldeles för långt då jag är sämst på att hålla mig kortfattat.  Det är för mycket som jag tycker är intressant som jag helst inte vill ta bort, men "Kill your darlings", som det heter. När ska jag lära mig det? Tycker att det är mentalt jobbigt att radera bra välskriven text.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0