Bacon, cookies och Idol!


Nu börjar Idol.
Veckans höjdpunkt!

Ser med spänning fram emot Olle Hedbergs version av Oskar Linnros Genom eld.
Känns lite otippat låtval. Får se hur det går.

Denna vecka får jag dock sitta i min ensamhet och titta. Känns inte så smart att dra ihop något och se Idol tillsammans med folk, när jag verkligen borde ägna så mycket tid jag bara kan åt tentan.
Men har faktiskt pluggar riktigt bra idag! Applåder till mig!
Nu ser jag äntligen ett slut på detta.

Hittade Bella i bibloteket. Peter kom och joinade oss sedan med. Trevligt!

Svängde ihop den simplaste av simpla måltider för att spara tid.
Spaghetti med bacon, tomat, creme fraiche, sweetchili-sås, basilika och peppar.
10 minuter typ. Superenkelt och supergott!

Det blir immigt på rutorna när man lagar mat här.
Ingen fläkt. Lite jobbigt liksom.

Emelie har bakat cookies som inflyttningspresent till Rebecca.
Ser mest ut som komockor på bilden, med de var supergoda kan jag lova!
Vita och mörka chodladbitar i - MUMS!

Nu - fokus på Idol!


Kommentarer

Postat av: R

haschkakor

2010-10-18 @ 12:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0