Den ultimata dagen efter


Konstigt det här.

Normalt sett har jag huvudvärk varje dag (på grund av tandgnisslandet),
men idag när jag borde vara bakis har jag ingen huvudvärk över huvudtaget,
trots nästan en hel vinflaska plus en öl igår.
Jag är verkligen superpigg och mår hur bra som helst idag! Skönt!

Kanske beror det på att jag körde varannan vatten och tog två bakis-brustabletter innan jag gick och la mig igår. Det verkar ha hjälpt. Jag ska börja brusa efter varje utekväll.
Otroligt skönt att inte känna sig som ett lik dagen efter!

Snart blir det en paus från tentaskrivandet i form av sniglar och Lite sällskap med Emelie.
Kanoners!


Kommentarer

Postat av: Geccod

Har tänkt skaffa sånda där brustabletter hur länge som helst men det har aldrig blivit av.. Verkar vara värt det i alla fall. :)

2010-10-11 @ 12:45:54
URL: http://Geccod.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0