Hurra!


Grattis till min bästa Micke som fyller 21 år idag!


Gick upp svintidigt för att göra frukost och smyga fram lite presenter, vilket inte var det allra lättaste när man sover i samma säng och dessutom måste gå ner för en knarrig trappa till undervåningen.
Han vaknade såklart och kom in i köket innan jag var färdig, men strunt samma, det är tanken som räknas!

Igår blev det firande
tillsammans med Mickes föräldrar, hans bror med sin tjej Kajsa och mormor och morfar. Trevlig kväll med supergod mat i form av kex, ost och vin, köttgryta med couscous och tillsist äppelkaka med vaniljsås till efterrätt.

Idag ska jag se till att skriva klart tentan
, vilket faktiskt inte alls känns särskilt jobbigt att hinna med idag. Behöver bara få in lite citat från läroplanen och kolla igenom allt några gånger och se texten att ser tillräckligt akademisk ut och att jag har fått med allting. Har lyckats komprimera och förkorta texten rejält på ett par ställen, så det borde inte vara några problem att begränsa innehållet till sju sidor. Hurra för mig!


Den übersnygga bilden med Erik som kikar upp där bakom...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0