Men jävla piss!


Fan jävla helvetes skit.
Micke har fått körtelfeber och kan inte komma hit.
Så var den helgen åt helvete.

Känns fan inte kul att vi inte har setts på tre veckor och nu vet jag inte när vi kan ses igen.
Kul att han köpte tågbiljetter som inte är ombokningsbara för 1000 spänn.
Kul att jag köpte biljetter till Cirkusprinsessan och inte har någon att gå med.
Om någon känner för att gå med mig så är jag väldigt tacksam!
Jag kan betala en del av biljetten om det är så.

Åkte hem en timme tidigare från förskolan för att jag inte mådde bra.
Är nog lite inbillningssjuk och mest väldigt ledsen egentligen.
Hatar att jag blir så jävla emotionell.
Hade liksom planerat en massa saker jag ville göra och nu känns allting bara skit.
Fan fan fan. Hade sett fram emot den här helgen ju!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0