När allt är på topp

Ville bara meddela er om att jag känner mig lustigt glad och lycklig idag. Allting går
min väg och det finns ingenting alls att oroa sig för.

Imorgon bitti drar jag till Norrköping där jag tänkte spendera största delen av dagen med bästaste och mest saknade Anna. På kvällen blir det legendariskt festande hemma hos trollkarlen tillsammans med en etiop och en halvamerikan. Kan inte bli annat än bra!

På lördag ska jag först se på internationell cirkusfestival där Olana uppträder och sedan vankas det musikal på Östgötateatern i form av Chicago som jag tänkt se med Anna.

Glädje för en massa fina vänner, roliga saker att se fram emot och bra resultat på tentan antar jag. Idag är livet finfint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0