Kan den inte bara skriva sig själv?


Det blev inget roligt  hittepå med Anela idag.
Känner att jag vill få klart den här jäkla tentan.
JAG ORKAR INTE MER!

Har suttit med den hela dagen, förutom då jag gick på promenad och sedan tog spånkan bort till Ö&B och Coop på jakt efter någon liten burk att hälla min sminkborttagning i.
De hade ingenting sådant i någon av affärerna! Kasst.
Hällde nu i sminkborttagningen i en plastpåse istället.
Ser lite misstänkt ut. Äckligt likt sperma, haha.


Jag och min lilla lumixkamera på promenad. Hösten är fin.
Hittade en gammal vinterjacka i garderoben. Hade helt glömt bort den.
Förvånad att den fortfarande passade! Har haft den i minst fyra år nu. Storlek 34 från H&M. Jag som numer har storlek 38. Den måste vara rejält uttöjd! Varm och skön i alla fall. Hurra!

Den första tagen från vardagsrumsfönstret. Gillar det trädet!
Hoppas att det blir helt rött i höst.


Men ah. Jag känner att jag har fastnat i tentaskrivningen.
Kommer ingenstans med det här längre.
Är i stort sett färdig, men nästan en hel sida text måste bort och jag förstår inte alls hur jag ska göra.

Kanske borde gå och lägga mig och gå upp svintidigt imorgon istället!
11.02 går tåget mot Södertälje. Skulle vara jäkligt skönt att vara helt färdig då!
Men jag känner att jag inte klarar av det. Får nog bli lite pyssel med texten på måndag när Micke jobbar.
Utan böcker dock. Det är det som är krånglet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0