Eiker Open 2010!


Haha, cheerleadingtävlingen gick ju himla bra!
Vi slutade på -18 poäng.
Vi visste visserligen att vi skulle komma typ sist då de andra lagen var hur grymma som helst, men vi hade inte räknat med att få minuspoäng...
50 poängs avdrag för att vi inte hade någon hejarramsa. Bra att kolla upp reglerna lite innan kanske, hehe.

Förutom det usla resultatet var tävlingen i Oslo en riktigt rolig upplevelse!
Blev sjukt inspirerad av alla häftiga lag där flygarna kastades flera meter upp i luften och gjorde galna skruvar och volter. Jag vill bli lika bra!

Kolla här bara!
Vinnare i lagrutinen, All Female (den klass vi tävlade i):


Vinnare i Coed, alltså där även killar är med och tävlar:
Kolla in alla sjuka kast och volter! Imponerade som tusan!


Och så vår rutin:

Faktiskt riktigt nöjd då vi klarade i stort sett allt.
Missade lite på en volt, och en grupp missade ett av stunten, menmen, sånt som händer.
Bara sex veckors träning med denna grupp där nästan hälften var helt nybörjare.
Vi kan bara bli bättre!

Hann inte ta alls många bilder, för min kamera dog.
Får sno några av Karro om jag lyckas hitta hennes blogg!

Viqueens träningshall som vi fick låna några timmar.

Söta Lino och Malin!

Jag med den obligatoriska tofsen mitt på skallen samt ny jacka och nya stövlar från England.

Vi inspekterar bilderna på Viqueens i träningshallen.

Anna, Jag, Issa och Malin. Härliga tjejer!


Kommentarer

Postat av: bea

det var så himla kul :D men det var inte dom tjejerna som vann, som du la upp ;) det var juniorerna! dessa vann i våran klass:

http://www.youtube.com/watch?v=WVfzCkrpH_Y&feature=player_embedded

2010-10-31 @ 19:53:07
URL: http://annabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0