Museum och spagat


Både jag och Emelie har varit tvugna att ägna en massa tid åt plugg, så vi har fått lämna Lloyd ensam en del de här dagarna.
Igår var han ute på vandring i ösregnet och besökte bland annat Volvo-muséet. Inte visste jag att vi hade ett museum om Volvo här i Göteborg. Intressant enligt Lloyd i alla fall.

Nu har han åkt in mot staden för att spana in IKEA som han tydligen aldrig sett förrut. Självklart ska han äta den berömda köttbulle och potatismos-menyn för 16 kr. Sen ville han gå till Stadsmuseumet och Universeum.

Han verkar gilla museum den där Lloyd!

Var på träning igår medan Emelie, Jonas och Lloyd spelade biljard.
Gillar när man lär sig nya saker!

Vig-Moa, tjoho!
Här har jag visst inte kommit ner i spagaten riktigt, men jag lovar er, det kan jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0