Bara att sätta igång!


Första skoldagen igår.

Det kändes faktiskt himla bra.
Bra och vettig lärare med koll, trevlig klass och bra schema.

I min basgrupp är vi just nu bara tre personer, men de två tjejerna som var där var hur trevliga som helst och lätta att snacka med. Det kändes som att de hade en del i huvudet (till skillnad från vissa andra i min förra klass...) och det verkar som att vi kan jobba riktigt bra ihop.
Jag är minstingen då de andra var 26 och 38, men jag tror att det är bra då jag borde kunna lära mig lite av dem.

Duktiga jag lyckades skaffa de sista böckerna innan skolan igår, så nu har jag alla böcker till denna kurs!
Begagnat allt sammans. Billigt och bra!
Det är rätt många som inte har köpt en enda ännu, så jag känner mig glad att jag var ute i god tid då en del böcker börjar ta slut nu. Hurra för mig!

Nu ska det läsas läroplanshistoria...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0