Cirkusprinsessan!


Tjiho!
Micke kommer hit imorgon (äntligen!), så bokade oss just två biljetter till
Cirkusprinsessan
i Lisebergshallen på lördag.
VM i cirkus, tjoho!

Letade runt efter lite rabatter på internet, och det visade sig att man fick 20% med ICA-kortet!

Ett kort jag skaffade i Nykvarn endast för att det var rabatt på kyckling, haha!
Här i Göteborg känner jag inte till ett endaste ICA i närheten...
Bra att man kan få använding för det ändå!


Lyckades få jäkligt bra platser med!
Där där pilen pekar på sektion A, rad 2 om jag har fattat det rätt.
332 kr styck inklusive bokningsavgift på 30 kr. Tycker jag lätt det kan va värt!


Linn på lina är med och tävlar, som första svensk någonsin i final i Cirkusprinsessan.
Träffade henne på en fest i Stockholm förra hösten, en kompis till min vän Isak.
Jäkligt duktig tjej! Blev grymt imponerad av hennes nummer då, så jag hoppas att hon gör lika bra ifrån sig på lördag!


Kommentarer

Postat av: Geccod

Vad kul! Det stod om den tjejen i typ Metro eller Extra idag, hon är tydligen från Sörping. :)

2010-09-30 @ 17:55:07
URL: http://Geccod.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0