Festfixare!


Woops, har visst inte bloggat alls idag, men jag hoppas att ni inte blev allt för ledsna!

Sanningen är att jag inte har lämnat lägenheten över huvud taget idag
, utan jag har mest läst kursböcker, skrivit på diskussionsuppgift till skolan, redigerat de sista bröllopsbilderna och sökt jobb.

Hittade ett mycket roligt jobb som jag tänkte skriva ihop en ansökan till och skicka iväg imorgon!


Strandell - Art & Creativity kommer under hösten 2010 att utöka sin verksamhet med kreativa fester och kalas - för både barn och tonåringar.

Vi söker därför efter dig/ er som har erfarenhet av barn, liknade arbete och gärna med ett eget kontaktnät. Vi är öppna för förslag på vad som kan tillföras till festerna, ju fler möjligheter desto bättre!
Vi vill gärna att du som sökande har någon kreativ talang och att du kan dela med dig av denna på ett roligt, inspirerande och pedagogiskt sätt.
Det kan vara ansiktsmålning, att trolla, annorlunda lekar, fotografi ihop med bildhantering, tävlingar, danstema, teater, sagostunder på ett kreativt sätt, fiskdamm eller något helt annat.
Festerna kommer i huvudsak att vara på helgerna och då på dagtid.

Det låter ju klockrent! Ett riktigt roligt och kreativt jobb som skulle passa mig perfekt!
Haha, organisera roliga barnkalas! Toppen!

Kände att den här hemska bilden passade in även i detta inlägg...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0