Gratis bio men inte till mig


Var nere på stan för att hämta ut gratis biobiljetter av förhandsvisningen till "Himlen är oskyldigt blå", ett erbjudande med Mecenat-kortet. Men de var slut. Surt!
Första dagen att hämta dem var igår. Tänkte gå på rasten men glömde. Ännu mer surt!

Sen ringde jag runt till folk för att se om någon ville umgås med mig.
Bella hade alldeles för mycket plugg och Anela och Aida hade annat för sig.
Jahopp.

På söndag blir det i alla fall en fika med Madde, Sofie och Emelie,
imorgon är planerna Skaldjursbuffé i Markus lyxlägenhet och
på måndag ska jag och Anela nyttja hennes fribiljetter till Universeum och titta på hajar.
Kanske hänger Aida på med. Kul!

Ikväll får det bli chillkväll med Emelie, Jonas och Oskar.
Vi har proppat ugnen full med kyckling och potatisgratäng. Till efterrätt blir det äppelpaj.
Smaskens minsann!

Den här helgen blir nog inte så pjåkig ändå, men jag borde tvinga mig själv till lite mer plugg.

Plugg, plugg, plugg!
Men jag överdriver kanske. Det är inte alls så farligt egentligen.
En diskussionsuppgift på 2 sidor bara. Det fixar jag lätt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0