Hur man botar en böteschock


Nu tror jag faktiskt att jag kommit över den värsta böteschocken.
Detta med hjälp av grillad kyckling, bästa serien Lite sällskap samt en skrattande unge på spårvagnen.

Det är något mystiskt och magiskt med mig och barn.
Varje gång en unge ser mig verkar de få för sig att jag är någon sorts rolig clown och spricker upp i det bredaste leendet mänskligheten någonsin skådat.
Är det mitt krullhår måntro?

Först stirrar de på mig i flera minuter, även om jag tittar åt ett annat håll och bara snabbt tittar upp bara för att se att de fortfarande sitter och glor. Efter ett tag kommer skrattet. Alltid!

Jajustdet.
Om någon känner för att betala denna åt mig är ni mer än välkomna!
PlusGirokonto: 475 03 03-2, OCR: 415465.
Tack på förhand!


Kommentarer

Postat av: Geccod

Vore lite coolt om någon tog och betalade den där åt dig nu. ;) Jäkla otur du hade med att få den.

2010-09-28 @ 19:53:54
URL: http://Geccod.se
Postat av: Moa

Haha! Ah, men frågan är hur jag kontrollerar om någon verkligen gjort det...

2010-09-28 @ 19:54:57
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/
Postat av: Anela

Haha fan vad sämst! Samma sak hände mig på spårisen påväg till jobbet imorse. Jag trodde jag hade glömt kortet och gav gubben världens puppyeyes och förklarade att jag sprang till spårvagnen och glömde väskan hemma. Han köpte det och jag slapp böta! Men sen hittade jag mitt kort i byxfickan och sprang och visade honom det. Han sa "ja men vilken tur att jag litade på dig då!" Det är något speciellt med mig och kontrollanter!

2010-09-28 @ 19:59:56
URL: http://likedynamite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0