Made up my mind


Ändrade om mina resplaner lite.
Åker fortfarande till både London och Oslo, men istället för att åka tillbaka till London och flyga hem med de biljetter jag redan hade bokat, så åker jag med cheertjejerna i bussen hem till Göteborg.
Kändes smidigast så. Annars hade jag nog bara stressat ihjäl mig i Oslo och varit rädd att missa flyget tillbaka.

Priset på flygbiljetten till Oslo var mycket billigare idag (200 kr inklusive allt!), så tur att jag inte kunde bestämma mig riktigt och väntade med att boka!

Idag har jag annars vart på föreläsning, skrivit diskussionsprotokoll, hämtat ut p-piller, köpt mig en plånbok och tillverkat ett fult mjukdjur. Bilder får ni sen!

Nu ska jag käka och sedan bär det av in till stan för pubkväll med några från Anelas klass.
Det blir trevlans! Även om jag mest av allt bara vill sova nu...


Kommentarer

Postat av: rock n roll mamma

det vaar billigt! kanon!

2010-09-24 @ 19:34:44
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0