Piller, värk och matte


Idag har jag hunnit med besök på Ungdomsmottagningen för möte om p-piller (får hämta recept redan imorgon!), tandläkarbesök (fortfarande gratis i Göteborg, yey!) där vi kom fram till att jag borde skaffa mig en bettskena igen mot mina tandgnisslingar på natten så jag slipper min jävla huvudvärk som jag har verkligen VARJE DAG!
Blir återbesök om en vecka igen.

Dessutom har jag läst 100 sidor i Förskolebarn i matematikens värld utan att det varit jobbigt eller långtråkigt överhuvudtaget.
Nu vill jag bara testa på alla exempel och förslag på hur man får in matte i förskolan där man får barnen att börja reflektera över siffror, antal, volymer, längd och vikt på ett riktigt roligt sätt. Så mycket enkla saker som jag inte alls tänkt på att man kan göra innan.
Jag vill vara färdigutbildad och börja jobba! Nu!
Praktiken börjar om en vecka i alla fall. Det ska bli galet roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0