Roligt att plugga!


Måste bara säga att den här kursen och inriktningen känns så jävla bra!
Varenda föreläsning och seminarium har varit hur bra som helst och allt känns verkligen relevant och som något jag kommer att ha nytta av hela mitt framtida yrkesliv.
Så himla skönt att det verkar som att jag har valt helt rätt.

Superbra kursledare, härlig klass och skitbra och intressanta böcker.
Schemat är underbart då vi oftast slutar vid tolv och har tid för eget pluggande/jobb minst två dagar i veckan. Mycket böcker att läsa, men det går lagom snabbt fram så att man verkligen har tid att läsa varenda bok och diskutera dem på seminarier.
Tummen upp för allt liksom!


Kunskap och fantasi mot förskola, förskoleklass, fritidshem och klass 1-2 på Göteborgs Universitet går jag om någon missat det.

Denna vecka är det dessa böcker som gäller!


Kommentarer

Postat av: Lino

va duktig du är !

2010-09-17 @ 10:53:20
URL: http://nattstad.se/lilit
Postat av: Amirvanessa

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-11-26 @ 15:53:05
URL: http://amirvanessa.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0