Rund och go


En lite annorlunda med väldigt rolig dag idag!

Gestaltning på Artisten hela dagen, med först en massa lek- och dramaövningar och sedan flera timmar av dansande, sång och musik.
Har lärt mig hur mycket som helst som passar till samlingar och annat i förskolan.

Titta här bara hur duktiga vi är, hahaha!
Såhär skulle ni med vilja ha det i skolan va?!

Någon som nämde något om flum på Lärarprogrammet?
Här står vi och skriker ut fingerramsor bara!

Han ville ha några som kompade med lite annorlunda läten och trummor i mitten, det är därför jag sjunger lalalalalalalaaaa som ett sär och förstör hela filmen då man mest hör mig i princip...

Jag är tummen rund och go
Och jag kan peka må ni tro
Jag är lång
Och jag har ring
Och jag kan nästan ingenting

Jo det kan du lille plutt
För du kan spela en truddelutt
Jasså? Jaha!
Blublublublublu
Hurra! Jag kunde!
Hurra, hurra, hurra, hurra, hurra!
Hurra, hurra, hurra, hurra, hurra!





Kommentarer

Postat av: Sara

Det här var grymt kul, den bästa dagen på utbildningen än så länge. Speciellt eftermiddagen! Såg faktiskt att du filmade.. ;)

2010-09-11 @ 13:27:43
URL: http://forsbergforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0