Jobbajobbajobba mer!


Kuuul att jobba på dagis idag!

Jag var typ en halvtimme på den avdelningen där de sagt att jag skulle jobba, sedan kom de fram till att vi var för mycket personal till för lite barn, så jag fick flytta över till min vanliga avdelning där jag har gjort min praktik och brukar jobba.
Inte mig emot! De barnen är verkligen hur underbara som helst.
Synd bara att det var betydligt stökigare nu när de slagits ihop med en annan avdelning, men det blir nog lugnare när man har fått ihop gruppen bättre.
26 femåringar på samma avdelning. Inte konstigt att det blir högljutt!

De som jobbar där ville väldigt gärna att jag kommer tillbaka igen snart.
Skönt att ta in någon som kan rutinerna och känner barnen.
Jag märker att jag får ta mer och mer ansvar och bestämma mera.
Det gillar jag!

Såhär glad blir jag då!

Då vill jag pussa på alla ungar!

Men det är kanske inte så bra, eller?

Jo va, det får de tåla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0