Kräftskiva!


Jäkligt galen och rolig kväll igår!
Mår inte så bra nu dock.
Men jag förstår inte riktigt varför. Drack bara en 7.0 cider och två 5.2 öl igår.
Tycker att jag borde klara av mer utan att bli bakis. Min kropp är vek!
Kanske snarare är brist på sömn än bakfylla kan jag tro.

Potatisgratäng, kräftor, baguett med räkor, skinka och sallad. Grymt gott!

Rickard, Peter, Ben och Marcus.
Är Marcus arg? Han ger onda ögat i alla fall...

Grönsaksdipp. Så jäkla underskattat!

Haha!


Alltså, gud vad Marcus höll på med den där jäkla kräftan! Hans lilla kompis.

Anela, Bella


Anela, hennes syster Selma och... fan jag minns inte!  Pinsam jag är.
Åkte ju spårvagn hem med honom och allt, äcklades åt en vidrig kille som spytt ner hela golvet så det stank i hela vagnen. Fy fan!

Första gången Anela tog i en kräfta. Hon var lite skrajsen, höll den som något som vore riktigt ömtåligt.
Haha, sådär kan man för helvete inte hålla i en kräfta!

Titta, det går framåt!

Jag får avsluta det hela!

Det blev rätt sent trots att vi skippade utgången.
I säng vid tre, snurr i skallen med humöret på topp!
Lyckad kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0