En dag på Universeum




Det hela började med en läskig hiss som liksom gick snett uppåt.

Lite bilder från Anelas kamera:

Jag hittade min ersättare till Micke när han befinner sig i Nykvarn.

En grotta!

Anela kollade på fiskar ihop med de coola kidsen.

Jag: "Ta kort på mig när jag klappar rockan!"
Så himla modig jag är. Den var sträv.

En mogen tjej på 21 år.

En ännu mognare tjej på 20 år.

Anela var fascinerad av det stora akvariet.

Hajen Herman.

Möjligtvis hajen Amanda.

Fint!

En apa i regnskogen.

Jag ägde sönde lilltjejen på dansmatta.

Moa goes Fuglesang.

En riktigt bra dag!
Tycker ni ska besöka Universeum om ni inte varit där innan.
Kul ju!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0