Grattis till mig själv!


Födelsedagen so far:

Fick present av Emelie på morgonen!

Här ser det ut som att det är jag som smyger in och väcker Emelie som ligger och sover, men så var det faktiskt inte. Hon orkade inte gå upp ur sängen bara!

En fin hudkräm!
Det behöver jag! Torra händer, torra fötter, torra ben. Luktar supergott!

Fick brev på posten från familjen!
Biljetter till musikalen Chicago som sätts upp på Östgötatetern.
Den som jag och Micke var och kollade på bakom scenen när pappa joxade med dekoren.
Den verkar häftig! Såklart ska jag gå och kolla på det!

En knasig bild på mig som Johan Selander (pappas chef) fotat under en cirkusföreställning.
Tack så mycket!

Så har farmor grattat mig över telefon och nästan 50 pers har skrivit Grattis till mig på Facebook.
Jag blir så glad! Tack, tack alla för det!

Ännu har ingen ringt från familjen.
Tänkte att folk ville prata med mig på min födelsedag, men tydligen inte...

Annars har jag varit hos optikern på synundersökning, köpt ett objektiv som jag behöver när jag fotar bröllop på lördag (jag mitt klantarsel tappade 50mm-ern i marken), skickat in försäkringsskadeanmälan på det gamla objektivet, skickat jobbschema till förskolan, burit ner en massa kartonger i källaren och pluggat, pluggat och pluggat lite till.
Inte så jättehändelserik födelsedag, men jag är nöjd och glad ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0