Manliga Moa

Sitter på bussen påväg från Stockholm mot Norrköping. Ett riktigt bra dygn har det varit!

Under den här helgen fick jag gå under benämningen "grabb", precis som under turnéveckan i somras. Tydligen ansågs jag som mest manlig av alla där. Enligt Marcus kläckte jag i somras ur mig citatet: "Bara det som inte går att laga med silvertejp räknas som trasigt". Jag är dessutom längst av alla i vårt lilla gäng, visar bilder på facebook på tjejer som är snygga, rapar då jag druckit öl och... ja, jag vet inte riktigt vad de baserar det hela på.

Kanske var det bara för enkelhetens skull. För att det är lättare än att säga "Kom nu alla grabbar... och Moa!"
Vad vet jag. Jag känner mig inte så manlig direkt!

När jag kommit fram till datorn i Norrpan om någon timme ska jag bjuda er på fina bilder från fredag och lördag. Fina bilder med öl och glada miner. Spännande va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0