Mot Danmark!

Ljummet och helt vindstilla såhär mitt i natten. Härligt.
Hoppas att jag lyckas sova ett par timmar till på bussen, annars kommer jag vara på tok för groggy i huvudet när vi kommer fram. Vara helt svag i kroppen, göra volter och landa på nacken, det skulle vara något det!

Nu är det visst påsk. Långfredagen övergår till påskafton, ganska så obemärkt. Jag har inte brytt mig om påsken alls i år, det blir lätt så när man inte är hemma och bjuds på festlig mat. Inte en enda unge har ringt på dörren heller. Äh.

Nu tar jag min lilla ryggsäck och vandrar genom Nordstan mot centralen, tänkte jag. Det var visst stängt. Jaha, får gå runt skiten då... Tur att man är ute i god tid för en gångs skull!


Kommentarer

Postat av: lino o harry

ha så skoj :D kramar

2011-04-23 @ 10:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0