En ilsken mage och ett VG


Den här dagen är verkligen piss.
Eller snarare - jag mår verkligen piss.

Igår vaknade jag upp med jordens bakfylla som höll i sig hela dagen.
Seg och galet illamående gick jag och la mig vid tolvtiden. Vaknade 5 på natten av värk i hela kroppen och den där extremt illamående känslan igen.

Var tvungen att gå in på toaletten och spy - 31 timmar efter att jag slutat dricka.
Det är väl inte riktigt normalt?
Börjar misstänka att jag inte alls är bakis utan magsjuk. Kanske en kombination av båda.
Känner mig helt svag och skakig även idag. Har haft svårt för att äta då magen inte alls vill ta emot någon mat och värker konstant. Gah!

Det känns dumt att gå och träna, så det får jag motvilligt hoppa över.
Det enda bra med idag är väl det här:


VG på kursen! Hurra hurra hurra! :D
Det känns riktigt skönt.
Så osäker på kraven, upplägget och målen i någon kurs har jag aldrig varit. En mer ostrukturerad kurs får man nog leta länge efter.
Synd, för annars var innehållet, seminarierna och föreläsningarna riktigt riktigt bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0