Chez Amis och premiärdopp!



Igår - på promenad från Bella och Peter till Vasastan.
Härligt ljummen kväll. Underbart!

Fråga mig inte vad som händer här...
Jag var klädd för filmkväll, men det fick gå bra ändå.

På Chez Amis med trevliga nyfunna vänner. Alltid kul att träffa nytt folk som man snackar och skrattar hela kvällen med. Och jag gillar verkligen att hänga gå ut på pubar i Haga/Vasa. 29:- för öl, vin och cider!

Fina Bella!

Och sen... bjöds det på vin och shots! Inte illa!


Marcus lurade Simon att placera ett ölglas på sina tummar. Trolleritrick, sa han. Men sen kunde inte Simon komma loss. Haha!

Marcus och Sara har vi här!

Och i förmiddags bar det av till Delsjön.
En 2 km lång riktigt brant uppförsbacke precis innan sjön och blåst. Hur jobbigt som helst! Benen darrade, huvudet bultade och just där och då ville jag helst bara hem och vila med ett stort glas vatten bredvid mig. Men belöningen kom när jag var framme och möttes av det här:

Sommar! Strand! Bad!
Och det blev ett premiärdopp för i år. Eller förlåt, två dopp till och med!
Det var galet skönt i vattnet dessutom, så jag är nöjd.


Jag blev en smula röd på näsan, men det syns inte alltför tydligt här.

Efter en hemsk cykeltur hem med fruktansvärt kurrande mage och trött kropp har jag mest suttit här i soffan och njutit av god mat, Sex and the city och romantisk, lite sorglig film på TV. Om ett liv alldels för likt mitt. Med en grymt snygg Jude Law i huvudrollen. Sämre kan det bli.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0