Det där man inte vet något om

Jag borde leva mer i nuet. Inte tänka och grubbla så mycket, göra det som känns bäst just där och då. Inte oroa mig.

Ibland gör man saker som känns bra för stunden, men som kanske inte är det allra bästa i längden. Men det är just det, man måste våga chansa, annars får man nog inte uppleva så mycket spänning alls.

Det enda jag vet är att gårdagen kändes riktigt bra just där och då, även om det inkluderade något jag aldrig trodde att jag skulle göra (och nej, det har ingenting med droger eller något sådant dumt att göra...). Fyra timmars samtal och i säng alldeles för sent.

Lite kaffe för att kickstarta dagen så går det nog fint idag med.


Kommentarer

Postat av: Anna

Om det kändes bra där och då och inte ger några otäcka konsekvenser, då var det rätt gjort! Du är bäst!

2011-08-12 @ 18:27:06
URL: http://fantasidjur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0