Ett par trosor


Emelie och jag städade hela lägenheten häromdagen - dammsög, piskade mattor, tvättade soffklädsel, kastade vissna växter och gjorde gästrummet redo för inflyttning av Emelies bror på lördag. Nu blir det trevligt sällskap och billigare hyra igen! Tjoho!

Vad som däremot inte var så trevligt var trosorna Emelie hittade bakom elementet i gästrummet. Det var inte mina, inte Emelies och de var använda.
Jag kan bara säga att vi har våra misstankar... hehe.

Stela och härliga av värmen.
Någon där ute som känner sig skyldig? Träd fram!


Kommentarer

Postat av: Eva

Mysigt :) Du kan skicka doom till mig ;)

2011-08-20 @ 23:47:12
Postat av: Karin

Haha! Hoppas inte jag är en av de misstänkta! Jag lovar de är inte mina! :D

2011-08-28 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0