Hej Götet!


Är åter i Göteborg efter en månads flängande till Borlänge, Norrköping, Stockholm och Västervik.
Det känns skönt att vara här igen!
Skönt att slippa leva med alla kläder tight nedpackade i en resväska. Skönt att bara kunna göra allt precis som jag vill, utan att anpassa mig till andra familjemedlemmars planer och rutiner (även om jag tycker hemskt mycket om att umgås med dem!).

Jag hade en riktigt bra sista vecka i Norrköping med en massa häng med fina vännerna Anna, Marcus, Dylan och Viktor och födelsedagsfirande av underbara Josefine som var på Sverigebesök en vecka (hon bor annars i England). Jag saknar er redan.

Jag hade tänkt börja jobba nu i dagarna, men de flesta förskolor verkar vara semesterstängda veckan ut, så det drar nog igång mer nästa vecka. Hoppas verkligen på det! Annars blir det nog rätt långtråkigt här.

Nu blir det filmkväll här i lägenheten med Harry Potter och Dödsrelikerna del 1.
Den enda Harry Potter-film jag inte läst boken till ännu. Det har bara inte blivit av. De andra läste jag för flera flera år sedan. Lite dumt att se filmen först kanske, men äh, jag orkar inte vänta längre! Del 2 får det nog bli på bio framöver. Tjohej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0