Jag har blivit med Iphone!


Ojojoj. Idag är jag ur balans.

Har just brutit mot ett eget litet löfte jag har - att inte köpa grejer över telefon.
Kanske faller jag för bra, seriösa manliga försäljare med charmiga röster?

I alla fall. Förlängde mitt abonnemang med 3 och kommer nu få en Iphone 4 levererad till mig om 2-3 arbetsdagar.
Jag känner mig en smula förvirrad, exhalterad och glad. Vad har jag gjort? Döljer det sig ett lömskt avtal där bakom som kommer kosta mig skjortan?

Men det blir nog bra. Har jämfört ett par operatörer tidigare och tyckt att 3 hade ett av de mest prisvärda avtalen - 399:- i månaden och då ingår surf med 6 mbit/sek upp till 5 gb, fria samtal och sms till i stort sett alla operatörer och så har jag kvar 120 kr att spendera på vad som helst, typ uppkopplingsavgifter och roliga appar.

Min faktura brukar ändå bli på runt 350 kr i månaden som det ser ut nu, så det blir typ ingen skillnad. Och så får jag en Iphone 4 bara så där! Utan att betala dubbla månadsavgifter för den nya telefonen och telefonen jag har nu.

Snart min. Hurra!

Nu ska jag bege mig till Torslanda och titta på när Isak och gänget tränar barn i cirkus och känna mig nöjd över att inte behöva agera tränare själv. Hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0