Morgonrush och Universeum

Har precis varit med Isak inne i stan för att lämna tillbaka ett par skor på Din Sko i Nordstan, fick sedan springa bort till Din Sko på Kungsgatan för att få tag på samma sko i en större storlek. Därefter sprang vi till Pressbyrån för att köpa kaffe och hann sedan till centralen 5 minuter innan Isaks tåg avgick mot Halmstad.
Puh vilken morgon!

Då jag inte har några mer planer för dagen befinner jag mig nu utanför Universeum där jag tänkte titta på djur, göra roliga experiment och utnyttja mitt årskort för första gången. Vann ju det för några månader sedan.

Får se om det är kul att utforska stället ensam. Men jag brukar kunna roa mig rätt bra på egen hand!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0