Moa 13 år


Haha!
Håller på att sortera papper och sätter in allt i en fin pärm med register.
Det gick väldigt bra, tills jag hittade en gammal bild från högstadiet och bröt ut i en skrattattack.

Tycker inte att jag är speciellt lik mig själv som 13-åring.
Har en helt annan huvudform, där kindben och käkben inte är alls lika tydliga som de är nu. Näsan var inte lika spetsig och hela ansiktet såg liksom mer platt ut. Frisyren var även den plattare och klädvalet finner jag nu en smula märkligt. Som tur är tycker jag att allt har förändrats till det bättre, förutom hyn som jag gärna skulle ha tillbaka!

Vad tycker ni, är jag mig lik?


Kommentarer

Postat av: Annakråkansson

Jag tycker du är dig lik! Fast du har ju så klart blivit en vuxen variant av dig själv nu sedan då liksom. Jättesöt då, supersnygg nu!

2011-08-07 @ 19:22:14
URL: http://fantasidjur.blogspot.com
Postat av: Annakråkansson

Jag tycker du är dig lik! Fast du har ju så klart blivit en vuxen variant av dig själv nu sedan då liksom. Jättesöt då, supersnygg nu!

2011-08-07 @ 19:22:21
URL: http://fantasidjur.blogspot.com
Postat av: Madde

Hade nog inte gissat att det var du om jag inte visste! Men bilden är ju så söt :)

2011-08-08 @ 08:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0