Ajajaj


Nu har den slagit till igen - den förjävliga migränen!

Den kom vid lunchtid och sitter fortfarande i trots en ipren och två panodil.
Var tvungen att gå hem ett par timmar tidigare från praktiken då jag helt enkelt inte stod ut längre. Jag som är van vid huvudvärk varje dag brukar genomlida det mesta, men det här var något utöver det vanliga.

Ska nu vila i sängen ett tag till gårdsgens avsnitt av Masterchef innan jag åker till träningen.
Den går liksom inte att hoppa över. Får nog ta och sitta bredvid och plugga in keorografi genom att bara titta på.

Det fick bli fil med fullkornsflingor, frön och torkad frukt till kvällsmat.
Orkar inte ställa mig och laga mat nu direkt.
Ja, ni ser ju hur fruktansvärt pigg jag ser ut att vara på bilden...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0