Chaffisen

Hahaha! Bussen som skulle ta oss till flygplatsen hade gått sönder, så det kom en liten minibuss och plockade upp mig och två passagerare till. Kändes lite lustigt, men behövde inte vänta lika länge i alla fall! Och jäklar vilken pratglad chaufför det var!
Jag fick berätta om min utbildning och han sa att han aldrig skulle palla att plugga. Han tyckte också att busschaufförer borde ha mer betalt än läkare eftersom de har så mycket ansvar - uppemot 100 passagerare per buss. Sant visserligen.

Eftersom jag drar till London nu så får vi se hur det blir med bloggandet dessa dagar.
Ni får ha en trevlig helg i vilket fall!

Hoppas att planet kommer fram sissodär en halvtimme innan utsatt tid (det gjorde det förra gången). Då hinner jag nämligen med en tidigare buss in till London, annars får jag vänta en extra timme på flygplatsen, vilket är lika med väldigt sen utgång...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0