En vy över staden


Idag känns det som att jag har pluggat hela dagen men ändå har jag inte fått speciellt mycket gjort.
Det kommer en massa annat ivägen hela tiden som gör att koncentrationen bryts.

Har mailat fram och tillbaka med olika personer, en kvinna från Swedbank ringde och ville att jag skulle ta ställning till en massa försäkringfrågor och byta till deras hemförsäkring (tar inga beslut på telefon!), jag har bokat in lite vikariejobb och pratat med mamsen och syrran, ställt mig i kö till biblioteksböcker, tittat på lite web-TV och såklart allra bäst, gått en lång promenad på två timmar där jag upptäckte en ny utkiksplats:


Min nya favoritplats där man ser ut över hela Göteborg.
Fler bilder kommer!

Och just det, så har jag städat med.
Bianca från Australien kommer imorgon och stannar här i en vecka!
Blir grymt kul!
Synd bara att jag har mycket skola och Emelie har en massa jobb och åker till Norrköping över helgen.
Men vi ska försöka klämma in så mycket tid med Bianca det bara går!
Åh vad jag har saknat den kvinnan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0