FAN!

Men HURRA vad kul!
Missade just flyget hem fran London.
Pa grund av den javla sakerhetskontrollen som tog over en timme att ta sig igenom!
Bara for att skanna handbagaget! Det brukar ga pa ett par minuter.

Helvete.
Far nu kopa en ny biljett hem imorgon bitti for 700 kr.
Plus mat och sadant bade ikvall och imorgon.
Och sa missar jag stora delar av praktiken imorgon da jag skulle halla i flera lektioner.
FAN!


Jag ar arg pa folket pa flygplatsen som inte vill hjalpa till alls och arg pa mig sjalv for att jag inte bara trangde mig fore folk i kon och arg for att jag inte var har i annu godare tid (men jag har fasen aldrig tidigare varit med om att det tar sadan fruktansvard tid att ta sig genom en kontroll!). Och det var inte bara jag som missade flyget, det var tre till. Det ar ju valdigt skumt att de in oppnar upp en till sakerhetskontroll da.

Nu vill jag bara krypa ihop pa golvet och grina.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0