Magsjuka

Sara skulle kommit hem till mig idag för att plugga och göra klart vår Powerpoint-presentation, men hennes kille blev magsjuk och själv kände hon sig inte på topp heller, så det blev inget med det.

Försökte göra klart så mycket jag kunde av arbetet själv, men jag har liksom fastnat lite. Har svårt att koppla kurslitteraturen till texten på något bra sätt, men det får jag se till att lösa så småningom.
Började läsa boken vi ska diskutera på seminariet på fredag istället. Den är riktigt bra, men tjock! Får se hur mycket jag hinner läsa.

Nu sitter jag på spårvagnen påväg till skolan där vi strax ska ha ett möte om vårt kommande bedömningsbesök på VFU:n. De ska alltså sätta betyg på hur vi fungerar på praktiken. Är lite nervös inför det, men det ska nog gå bra. Trots att jag kommer att vara i en förskoleklass. Det har jag aldrig varit innan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0