Sexuellt frustrerad


Bra kväll igår!


Gott tilltugg!

Märkte inte alls när den där bilden togs på mig...
Karin är söt!

Carro hade med sig sin kille Fredrik, med Carro själv fastnade visst inte på kort.

Först spelade vi Familjegeni.
För rättvisans skull spelade vi två och två förutom Emelie som fick vara själv. Hon kan ju typ alla frågor! Tillsist kämpade vi alla i mitten där den som läser frågorna får välja den svåraste frågan på kortet som dras. Ja, då blir det ju riktigt svårt förståss!
Carro och Fredrik vann. Tusan!
Synd att jag och Karin inte fick Emelies fråga, om vem som spelar Pippis pappa i Pippi på de sju haven. Den kunde ju jag! Beppe Wolgers ju!

Sen gick vi på Rappa Kaljat som jag och Emelie inhandlat på Myrorna.
Det hela går ut på att ge en förklaring till konstiga ord. Alla spelare skriver varsin påhittad förklaring förutom en som skriver ned ordets riktiga betydelse på en lapp. Det gäller att få de andra att tro att den förklaring man skrivit är den som är den riktiga. Roligt!

Carros finfina förklaring av ordet otillflidd. Fredrik gissade faktiskt på det, haha!

Men den här var ändå bäst av alla!
Käringtarm: Ändtarmen skrumpnar ihop och man får problem att få ut sin avföring.
Den fick tyvärr inga röster...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0