Sötbarn!


Att jobba igår gick riktigt bra förresten!

De ville gärna att jag skulle komma tillbaka och frågade hur ofta jag kan jobba.
Problemet är ju bara att jag sällan har lediga dagar och det kommer säkert inte passa med när de behöver vikarier, men ändå. Vore kul om de ringde någon gång!
Trivdes där!

Vi var på biblioteket och lånade en massa böcker.
Satte mig sedan på golvet och läste för ett gäng barn. De satt tätt tätt intill mig och ville höra på bok efter bok efter bok.
"Vad duktiga ni är som sitter och lyssnar så bra!" berömde jag dem.
"Det är bara för att vi älskar dig!" fick jag som svar då.

Barn är ju för underbara! Det där gjorde min dag!

Här har vi också ett sötbarn.
Nicoles lillasyster Tindra, fotad för snart tre år sedan.
Jäklar vad tiden går snabbt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0